Wednesday, December 28, 2011

All you can eat...

...och det gjorde jag. Tidigare ikväll var vi på Frankie Tomatto, ett buffeställe med mat från Italien som speciallitet. Såhär efteråt i eftertanken kranka blekhet så förstår jag inte hur jag tänkte när jag fick för mig att äta buffe. Min geniala buffeätaride får jag ungefär en gång per år. Det där med att vara snål samt tillgång till mat endast begränsad till magens storlek är en dålig kombination för någon utan karaktär. Men jag är inte ensam för en gång när vi var där var det någon som åt en pizzabit för mycket och kräktes på golvet bland matstationerna. Personal en var extremt snabba på att städa upp vilket får mig att misstänka att det inte är en helt ovanlig företeelse. Bon appetit!
Lutande tornet i Scarborough.

No comments:

Post a Comment