Sunday, June 17, 2012

Eric : Hoodlums 1-1

För ett tag sedan så slog någon in baklyktan på min bil. Klart irriterande att behöva lägga pengar på att köpa nytt men det värsta var att behöva fixa med att beställa ny baklykta, vänta på att den skall komma med posten samt att hela tiden hoppas på att inte bli stoppad och bötfälld av polisen. Jag lyckade köpa en baklykta på nätet och nu i veckan så anlände den från kalifornien. Skulle jag köpt samma del här så skulle det kostat dubbelt så mycket så då vart ju valet inte så svårt. Snål som man är. Så nu när jag har bytt den trasiga mot den nya fina baklyktan så hoppas jag att bilen kan få vara ifred. Annars jävlar.

Det finns en rolig makapär på labbet som biologerna använder för att dela upp frön. Allt hälls in i mitten av den vibrerande skålen och sedan vandrar fröna uppåt och utåt i spiralen för att sedan falla ner i små pappersfickor. Tyckte att det kunde bli ett ganska kul foto.
Betade sojabönor.
Majsen har vuxit en liten bit, så även denna vecka.

Idag är det Fars dag i Kanada och vi skall åka och spela lite golf och äta i klubbhuset, skall bli gött med lite buffe.

No comments:

Post a Comment