Monday, February 14, 2011

Brain freeze


Var det värt det? Fingrar som inte ville tina på några dagar? Kanske, kanske inte. Hur än avancerade kameror är så kan de aldrig fånga det som ögonen ser. Såhär i efterhand så tycker jag att det är en ok vinterbild men när jag tog den tyckte jag att det var det bästa fotot jag tagit. Kanske var det så att jag inte bara förfrös fingrarna utan även hjärnan. Om det tog några dagar för att helt få tillbaka känseln i fingrarna så är det tveksamt om hjärnan tinat än. Efter att onsdagen och torsdagens kortare löpdistanser gick över förväntan så såg jag fram emot söndagens 9 km-runda. Hur svårt kan det vara tänkte jag i mig enfaldighet. Jag fick slita som ett djur de sista kilometrarna och det kändes som att jag tangerade toppen av min förmåga. Men det var det värt! (även om att jag var helt utslagen resten av söndagen...).

No comments:

Post a Comment