Friday, September 2, 2011

Tandagnisslan

Idag var jag hos tandläkaren på min årliga kontroll. Jag trodde att jag skulle ha åtminstone ett hål eftersom det har gjort ont i en tand varje morgon den senaste månaden. Men så var det tydligen inte, inga hål och det enda de gjorde var att rensa tandsten. Min tandläkare menade på att det troligen är så att jag gnisslar mina tänder under natten. Vet inte om jag tror på det för det har jag aldrig gjort tidigare men vem vet, kanske har han rätt. Häromdagen tog jag en promenad runt gården på vårt labb och passade på att ta några bilder.

Sojabönor
Tomater i olika grad av mognad
Mer höbalar
Nu är det helg och till råga på allt långhelg, gött värre. På måndag är det Kanadensarnas första maj och då får alla vara lediga och så även jag.

No comments:

Post a Comment